Ми здійснюємо відправлення тільки транспортною компанією "Нова Пошта"
Термін доставки 1- 3 дні
Відправлення проводяться кожен день, крім суботи та неділі
Мінімальне замовлення від 1000 грн
Повернення товару належної якості:
1. ПРЕТЕНЗІЇ щодо якості та кількості отриманого товару приймаються ТІЛЬКИ при наявності відео або фото про розпакування посилки, на яких чітко видно брак.
2. Куплений товар підлягає поверненню протягом 3 днів після отримання виключно внаслідок заводського браку.
3. При поверненні товару можливий обмін його на товар належної якості або компенсація його вартості на банківську карту. І в тому, і в іншому випадку покупець повинен повернути товар.
4. Повернення грошових коштів здійснюється тільки після того, як кур'єр забере посилку від клієнта!
УВАГА! Весь акційний товар обміну та поверненню не підлягає!
Повернення і обмін товарів належної якості Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/повернення:
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення це означає, що куплений товар повністю відповідає замовленню.
Повернення і обмін товарів неналежної якості:
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки.
Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті(обсяг, призначення, номер кольору і т. д.).
Відмінність дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису(фото) не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.